مشاوره وصدور ویزا

مشاوره جهت اخذ ویزا کشورهای آسیایی واروپایی وکانادا

مشاوره وصدور ویزا

مشاوره جهت اخذ ویزا کشورهای آسیایی واروپایی وکانادا

مشاوره وصدور ویزا

برای مشاوره واقدام جهت اخذ ویزاهای توریستی کشورهای آسیایی واروپایی وکانادا
با ما تماس بگیرید:

03131315505|09129584751

پیام های کوتاه

 

 باسلام  به همه دوستای خوبم

 

این وبلاگ صرفا جهت دادن اطلاعات مورد نیاز به دوستانی هست که قصد گرفتن ویزا را دارند از کشورهای آسیایی واروپایی کانادا انگلیس وآمریکا

سعی میکنم زود به زود براتون مطلب جمع آوری کنم ودراختیارتون بزارم شماره های من  توی صفحه هست از طریق تماس  و واتساپ میتونین با من درتماس باشین.

هرزمان مشاوره بدردتون خورد از طریق آژانس ما میتونید برای گرفتن ویزا هم اقدام کنید با مناسبترین نرخ 

تمام تلاش تیم ما بر اینست که ابهامات شما برای اخذ ویزا رفع بشه

با من باشید....

شهره شاوردی

98/11/11

ویزای شینگن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۴
مجری تورهای خارجی در اصفهان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی